Bagage

Go down

Bagage

Post by Findus on Sun 16 Jan 2011 - 15:06

Hallo .
Ik ben een meisje uit BelgiŽ dat deze zomer 2 maand in Spanje gaat werken .
Ik ben al enkele dagen alle soorten maatschappijen aan het vergelijken, zowel in prijs, dag , duur en plaats.
Uiteindelijk heb ik voor Ryanair gekozen omdat wij ooit al eens met Ryanair hebben gevlogen toen ik kleiner was , leek mij dit de beste optie .
Mijn ouders waren er toen erg tevreden van . EN Ryanair is best goedkoop.
Ik heb 2 vraagjes ;
BAGAGE
1. Ik heb van andere sites en fora's verstaan dat je dus 'gratis' 10 kg handbagage mag meenemen (wel in een beperkte grootte) .
De regels hiervan snap ik Wink
Maar aangezien dat ik daar een tijdje ga blijven ga ik wel wat spullen moeten meesleuren,
dus ik ga cabinebagage meenemen. Ik las op hun website dat je 2 koffers van 15/20 kg mag meenemen,
maar als je je ticket online wilt boeken, krijg je enkel de optie om 1x 15 kg mee te nemen OF 1x 20 kg.
Waar is je 2e koffer dan naartoe?
Als je een heen-en terugticket bij Ryanair boekt , zit je 1e cabinebagage dan mee in de prijs? En betaal je voor de 2e bij ?
(Ik heb ook dingen gelezen over het achteraf 'bij-boeken' als je ticket dus is betaald).Of wil dit dan zeggen dat je je 1e koffer op de site betaalt en je 2e pas achteraf? Ik las ook iets over de bagagetarieven in juli & augustus.
Ik kan er helemaal niet meer aan uit . Wat zit nu bij in je prijs ? En wat betaal je extra ?
GOEDKOOPST?
2. Ik zou dus de 2 vakantiemaanden vertrekken. Boek ik dan best zo snel mogelijk die tickets , (om zeker te zijn dat ik in die drukke periode plaats heb)
Of wacht ik tot maart, april , in de hoop dat de prijs zakt , met de kans dat ik geen ticket heb? Ik reis alleen.

Alvast een 'dikke merci'
Findus
Findus
FR Starter
FR Starter

Number of posts : 1
Registration date : 2011-01-16

Back to top Go down

Re: Bagage

Post by piposerve2fly on Mon 17 Jan 2011 - 18:00

Voor vragen over dit neem even contact op met 1 van de nummers op deze pagina, die mensen kunnen je helpen. Maar je hebt gelijk je kan er maar 1 kiezen en dat zou niet mogen.

http://www.ryanair.com/nl/vragen/contactnummers
piposerve2fly
FR Rookie
FR Rookie

Number of posts : 22
Location : Weeze to be exactly 5.4km or 3.35 miles from Airport Weeze
Registration date : 2009-02-11

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics